Hoi,
Heb een vraag waarop misschien wel iemand antwoord heeft.
Sinds dat ik mijn 2.5D V70 classic heb, lekt hij stuurolie.
Vorige eigenaar was er ook al mee bezig geweest en zei dat het gemaakt was.
Hij lekt behoorlijk, moet nu iedere week reservoir bijvullen.
Nu lijkt het erop dat het ergens van het reservoir komt wat bovenop de pomp zit maar is niet echt te zien.
Dynamo lijkt redelijk droog, maar toch is het 1 grote natte bedoeling op het subframe.
Leidingen en stuurhuis zijn droog, poelie is droog, dus verdenk ik het reservoir.
Als ik op internet kijk lijkt het reservoir demontabel te zijn.
VIDA laat bij de onderdeelplaatjes 2 clips zien. Deze zie ik ook zitten, waarbij door de vorige eigenaar / monteur het gietdeel van het pomphuis beschadigd is ter hoogte van de clips.
Hier is dus al eens iemand met bezig geweest.
Weet iemand hoe ik dit reservoir eraf krijg om te kijken of het huis gescheurd is of dat er een pakking of iets dergelijks kapot is?
Voorkeur heeft de pomp te laten zitten.
Heb een vraag waarop misschien wel iemand antwoord heeft.
Sinds dat ik mijn 2.5D V70 classic heb, lekt hij stuurolie.
Vorige eigenaar was er ook al mee bezig geweest en zei dat het gemaakt was.
Hij lekt behoorlijk, moet nu iedere week reservoir bijvullen.
Nu lijkt het erop dat het ergens van het reservoir komt wat bovenop de pomp zit maar is niet echt te zien.
Dynamo lijkt redelijk droog, maar toch is het 1 grote natte bedoeling op het subframe.
Leidingen en stuurhuis zijn droog, poelie is droog, dus verdenk ik het reservoir.
Als ik op internet kijk lijkt het reservoir demontabel te zijn.
VIDA laat bij de onderdeelplaatjes 2 clips zien. Deze zie ik ook zitten, waarbij door de vorige eigenaar / monteur het gietdeel van het pomphuis beschadigd is ter hoogte van de clips.
Hier is dus al eens iemand met bezig geweest.
Weet iemand hoe ik dit reservoir eraf krijg om te kijken of het huis gescheurd is of dat er een pakking of iets dergelijks kapot is?
Voorkeur heeft de pomp te laten zitten.