Hallo medeforummers,
Sinds kort een hele rare resonantie in de auto te voelen.
Het rare is het heeft niets met snelheid of toerental te maken.
Ook het type wegdek niet.Als deze resonatie komt krijg je hem ook niet weg door te versnellen of te remmen.De enigste manier is een bocht te maken maakt ook niet uit of dit naar li of re is.
Welnu ik heb nog garantie en heb al wat voorwerk gedaan want ik ben al in Uden geweest bij Volvotune en heb de auto laten en .Daar zijn ze wel enkele dingen tegen gekomen.
Zoals draagarmrubbers matig,lekage uitlaatspruitstuk cil 1 lekt en een kleine olie lekkage.
Hiervoor heb ik al een afspraak gemaakt bij de dealer.
De aandrijfassen en homokneten zijn ook bekeken en deze zijn ook goed.
Verder is de hele achterkant gecheckt niks vreemds aan te zien of voelen
Als de auto begint te trillen trilt zelfs de spiegel aan de hemel.
Maar daarna kan het ook wel 300 km niet meer gebeuren.rara wat is dit voor een zoekplaatje. Misschien dat iemand hier mij verder kan helpen dan kan dit nog onder garantie gerepareerd worden.
V70 2007 2.4 140 pk 220.000 km
Gr Patrick
Sinds kort een hele rare resonantie in de auto te voelen.
Het rare is het heeft niets met snelheid of toerental te maken.
Ook het type wegdek niet.Als deze resonatie komt krijg je hem ook niet weg door te versnellen of te remmen.De enigste manier is een bocht te maken maakt ook niet uit of dit naar li of re is.
Welnu ik heb nog garantie en heb al wat voorwerk gedaan want ik ben al in Uden geweest bij Volvotune en heb de auto laten en .Daar zijn ze wel enkele dingen tegen gekomen.
Zoals draagarmrubbers matig,lekage uitlaatspruitstuk cil 1 lekt en een kleine olie lekkage.
Hiervoor heb ik al een afspraak gemaakt bij de dealer.
De aandrijfassen en homokneten zijn ook bekeken en deze zijn ook goed.
Verder is de hele achterkant gecheckt niks vreemds aan te zien of voelen
Als de auto begint te trillen trilt zelfs de spiegel aan de hemel.
Maar daarna kan het ook wel 300 km niet meer gebeuren.rara wat is dit voor een zoekplaatje. Misschien dat iemand hier mij verder kan helpen dan kan dit nog onder garantie gerepareerd worden.
V70 2007 2.4 140 pk 220.000 km
Gr Patrick