Afgelopen week heb ik mijn Volvo V50 2.4 Business 2 ingeruild voor een V60 T3 Summum. Deze wordt in januari 2013 geleverd. Omdat ik aan het twijfelen was tussen de T4 en de T3 heeft de dealer mij verteld dat het verstandiger is om de T3 aan te schaffen omdat dit een ' gedowngrade' versie van de T4 is. Uiteindelijk een proefrit gemaakt met de T3 en ik moet zeggen, dat deze best pittig reageerde.
De dealer heeft voorgesteld om de T3 te tuning middels Rica zo meer power en pit uit de motor te halen. Ik heb informatie gekregen over de Rica OEM upgrade (max. 180 pk) en de Rica ECU upgrade (max. 200 pk). Gezien ik hier weinig tot geen verstand van heb, vraag ik mij af of het verstandig is om te tunen en zo ja, welke het meeste oplevert.
Heeft iemand hier ervaring mee ? bedankt.
De dealer heeft voorgesteld om de T3 te tuning middels Rica zo meer power en pit uit de motor te halen. Ik heb informatie gekregen over de Rica OEM upgrade (max. 180 pk) en de Rica ECU upgrade (max. 200 pk). Gezien ik hier weinig tot geen verstand van heb, vraag ik mij af of het verstandig is om te tunen en zo ja, welke het meeste oplevert.
Heeft iemand hier ervaring mee ? bedankt.