Quote door meijer
Als de fout op treed moet altijd eerst de fout wissen dan pas weer testen omdat de uitgangen geblokkeerd zijn
100 punten voor BUM jongens!!
Het staat verdomme ook letterlijk in VIDA, heb ik dus gewoon meerdere keren overheen gelezen. Te afgeleid door de mogelijke oorzaak die Vida ook geeft.
Vida laptop heeft problemen met de datum dus de Vida image van Frank op mijn eigen laptop gezet, hopen dat de Dice het nu wel goed doet en ja hoor ik kon de auto uitlezen. Storingen gewist, en met een soort van 'nou zal wel weer niet' instelling de hendel omhoog en verdomme, een groen pijltje naar rechts. Mee geteld of hij na 100 knippers weer in storing vliegt maar hij blijft werken.
Uitgestapt, en buiten gewoon 3 oranje lampjes.
Alles wat ik eerder heb gedaan lijkt misschien voor niks, maar de storing komt in ieder geval niet direct terug.
Maar ik heb alsnog geen idee wat dit oorspronkelijk veroorzaakt heeft en of het weer terug komt naa 100 ontstekingscycli (= hendel omhoog) Ik heb in ieder geval:
- de fittingen links en rechts verwissels koplamp en achterlamp, lampjes spiegel verwisseld
- alle connectoren van de 6 raw lampjes schoongemaakt
- de bedrading doorgemeten op kortsluiting maar niets kunnen vinden
- een andere hendel geprobeerd
- alle zekeringen gecontroleerd en de stekkers op CEM/REM gecontroleerd en schoon gemaakt (waren al schoon en droog)
- de connectoren van de deuren los gehad en schoon gemaakt (waren ook schoon)
- de accu los gehad, eerste een dikke minuut en later nog 2 nachten compleet van de stroom af
Ierren bedankt voor de elektrische schema's, en BUM bedankt voor het telefoontje met uitleg hoe die schema's te lezen!
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).