Heren,
ben reeds bezig met het vervangen van het roetfilter van een D5
nou ja... hij wordt op maat gemaakt. (nw model 2006 en nieuwer)
mogelijke plaatsing volgende week
het zou met deze vervanger een stuk zuiniger en vooral ook een betere acceleratie creeren
door deze vervanger gaat de auto beter ademen
het reinigen van het filter wordt niet meer geregeld door het management systeem
er is immers geen drukverschil meer,
aangezien de leidingen en het meetpunt gewoon gehanteerd blijven geeft de comp geen problemen
je kan de bestaande ook leegslaan maar dan kan je nooit meer terug..
bij de vervanger blijft de oude intact.
voor de apk:
dicht uitlaaatsysteem
geen overmatige roetdeeltjes uit de uitlaat
meestal geen probleem, de diesels blijken zonder filter al aan de normen te voldoen..
als u verder info nodig heeft kan je me altijd even mailen
wordt vervolgd..
ben reeds bezig met het vervangen van het roetfilter van een D5
nou ja... hij wordt op maat gemaakt. (nw model 2006 en nieuwer)
mogelijke plaatsing volgende week
het zou met deze vervanger een stuk zuiniger en vooral ook een betere acceleratie creeren
door deze vervanger gaat de auto beter ademen
het reinigen van het filter wordt niet meer geregeld door het management systeem
er is immers geen drukverschil meer,
aangezien de leidingen en het meetpunt gewoon gehanteerd blijven geeft de comp geen problemen
je kan de bestaande ook leegslaan maar dan kan je nooit meer terug..
bij de vervanger blijft de oude intact.
voor de apk:
dicht uitlaaatsysteem
geen overmatige roetdeeltjes uit de uitlaat
meestal geen probleem, de diesels blijken zonder filter al aan de normen te voldoen..
als u verder info nodig heeft kan je me altijd even mailen
wordt vervolgd..