Er is al eens iets over geschreven maar omdat ik maar 1 topic kan vinden lijkt het niet een vaker voorkomend probleem: Ik heb roestvorming onder het rubber tussen de ruitjes bij het achterportier. Dat is al lange tijd aan de gang, maar nu gaat het rubber echt open staan en zal er meer water in komen te staan.
Naast de oplossing: 'zoek een nieuwe deur' wil ik toch eens kijken of er nog andere manieren zijn om dit te vertragen of te verbeteren. Ik ben me er terdege van bewust dat de auto inmiddels op 728.000 staat en het eigenlijk economisch gezien van de zotte is om de buitenkant van de koets aan te pakken.
Weet iemand of ik de rubber strip zo los kan trekken? als ik de roest probeer te verwijderen en hammerite of owatrol aanbreng, kan daarna de strip (of een andere strip) weer terug? Zit deze gekit?
Edit: de foto's lijken gedraaid, maar als je ze vergroot staan ze wel juist....
Naast de oplossing: 'zoek een nieuwe deur' wil ik toch eens kijken of er nog andere manieren zijn om dit te vertragen of te verbeteren. Ik ben me er terdege van bewust dat de auto inmiddels op 728.000 staat en het eigenlijk economisch gezien van de zotte is om de buitenkant van de koets aan te pakken.
Weet iemand of ik de rubber strip zo los kan trekken? als ik de roest probeer te verwijderen en hammerite of owatrol aanbreng, kan daarna de strip (of een andere strip) weer terug? Zit deze gekit?
Edit: de foto's lijken gedraaid, maar als je ze vergroot staan ze wel juist....
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).