Quote door Kobojabo
Ja klopt is moeilijker helaas bij volvo. Scherm is wel veel mooier zo uit dashboard omhoog komend. Hoop dat er nog s bedrijf zich hierin verdiept. Zal cultwerking Volvo zeker verhogen.
Ik werk bij een bedrijf wat OEM schermen maakt (productie in China en design in NL) maar reken er maar niet op, markt is veel te klein om t meer dan hobbymatig te kunnen doen. De normen en eisen waar je aan zou moeten voldoen alleen al zijn al een te grote kostenpost om het interessant te maken. Komt nog eens bij dat een bewegend scherm nog eens extra duur is.
Wat ik me wel voor kan stellen is dat iemand de RTI schermen vervangt door een touchscreen en daar dan nog iets aan knoopt om het aan te sturen. Maar als je dan al eens gaat tellen aan de uren en dergelijke dan zit je al heel erg snel aan die 600 euro die jij noemt voor die Toyota HU, dus dan wordt daarvoor de markt ook al heel klein.
Maar goed, hopen kan geen kwaad
.
Als je de oplossing met Imiv bekijkt en Android Auto op n Raspberry dan zit je ook al heel snel aan de 300-400 euro en dan is het eigenlijk nog steed alleen maar een verlengstuk van je telefoon.