In de S80 heb ik destijds een tv tuner + IMIV laten inbouwen op het reeds aanwezige rti scherm. Werkte altijd prima en daarom wil ik kijken of ik het voor de V70 ook weer geregeld kan krijgen. Echter is de situatie nu anders. De auto heeft geen rti scherm dus die moet gekocht worden. Ik heb 1 voorbij zien komen op MP maar de afdekplaat is creme ipv zwart. Zijn er ervaringen met overspuiten van deze roosters? Of moet ik ff opzoek gaan naar een zwarte?
Navi hoeft er voor mij niet op, dus het scherm hoeft (heb ik begrepen) ook niet te communiceren met de boordcomputer. Alleen stroom erop en kabeltje naar het IMIV bakje. Mijn vraag is of ik perse een Afstandbediening nodig heb om het scherm omhoog en naar beneden te krijgen of valt dat ook op een andere manier te schakelen?
Zijn er how-to's bekend van de inbouw van het scherm?
Navi hoeft er voor mij niet op, dus het scherm hoeft (heb ik begrepen) ook niet te communiceren met de boordcomputer. Alleen stroom erop en kabeltje naar het IMIV bakje. Mijn vraag is of ik perse een Afstandbediening nodig heb om het scherm omhoog en naar beneden te krijgen of valt dat ook op een andere manier te schakelen?
Zijn er how-to's bekend van de inbouw van het scherm?