Hallo Forumleden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen, mijn rti systeem is overleden en wil deze vervangen door een vdo systeem incl.monitor, ik heb al wel voorbeelden gezien waar het al gebeurd is maar ik zit nog met een vraag over de bedrading zie v.b.
De bekabeling van (din 5) welke draden zitten hierin en welke kleuren en functies hebben ze, ze gaan naar de radio zoals ik heb begrepen, ik kan nergens een schema vinden waarop ik de info kan vinden die ik nodig heb, zoals de pulsdraad b.v. omdat ik de vdo nav.speler op de zelfde plaats wil inbouwen en zoveel als mogelijk gebruik wil maken van de bedrading die er al in ligt.
Voorbeeld fig. is de rti van mijn Volvo voor alle duidelijkheid.
Alvast bedankt.
De bekabeling van (din 5) welke draden zitten hierin en welke kleuren en functies hebben ze, ze gaan naar de radio zoals ik heb begrepen, ik kan nergens een schema vinden waarop ik de info kan vinden die ik nodig heb, zoals de pulsdraad b.v. omdat ik de vdo nav.speler op de zelfde plaats wil inbouwen en zoveel als mogelijk gebruik wil maken van de bedrading die er al in ligt.
Voorbeeld fig. is de rti van mijn Volvo voor alle duidelijkheid.
Alvast bedankt.