En daar is ie weer.....
Na mijn 1e V70 TDI en wat omzwervingen kwam ik op een Volvo S60 uit.
Hier heb ik in 11 maanden kleine 60.000 mee gereden [op benzine 2,4].
Super fijne auto en 0,0 mankementen gehad.
Ben woonachtig in België en daar word vanaf volgend jaar de aanschaf van een diesel auto aangepakt.
Dus was het voor mij raadzaam de stap nu te zetten.
Dit viel nog niet mee bleek, ik verkocht in 1 week mijn S60 voor een nette prijs en had wat euro's over om bij te leggen voor een Diesel auto.
En het is een heel verhaal geworden achteraf.........
Begon met de aanschaf van een XC70...Een topper voor een keurige prijs.
Over de telefoon zonder te bieden tot een akkoord gekomen!!
Op het moment dat ik in de auto stapte kreeg ik SMS...[ ja echt...een SMS!!] dat de beste man 50,- meer kon krijgen en hem dus maar weggedaan had.....dussssssssssssss
Balen ....krijg ik thuis telefoon van een kennis die ergens een Mercedes te koop gezien had.
Ik bellen, en de man stelde zich voor als Arno.
Woonde 5 KM van me vandaan gewoon, tis geen Volvo, maar voor dat geld...ik kom eraan!!
Aangekomen stelde de man zich voor als Dennis....Uhhh Dennis? Nee Arno heet ik zegt hij...??
Ik vergeet zelf soms dingen, maar je eigen naam ????
Nee stelde de verkoper me gerust, ik heet Arno maar soms noem ik mezelf Dennis.
Tja..............ik kijk nog wel ff rond......als je over je naam al niet eerlijk bent.
Daarna een kreeg ik een BMW 320D aangeboden, ook goed...zit goed en wel in de auto om erheen te rijden.
Sorry.........maar word over 2 weken , ik heb het ineens druk....
Tis toch niet te geloven??
En tussendoor...nee ik ben / was niet op 1 merk gebonden.
Zit met een kleine meid thuis van 2 jaar en ben nu eenmaal graag mobiel.
Maar plots, daar komt een Volvo V50 online....DAT IS EM!!
Ik bellen, maak direct een afspraak en toer erheen.
Ja hoor, keurige auto...deze man wist zijn eigen naam nog dus alles zat mee.
Keer omheen gekluunt, mezelf eens in de stoel gehesen...PRIMA ..doet em maar.
We gaan naar binnen, ik bekijk de papieren...Ja akkoord.
Betaal de auto aan, als ie gekeurd is belt u me maar en kom ik hem halen.
Geef de aanbetaling, man schud me de hand..Ik loop naar buiten.....Geeft ie ineens het geld terug.Nee ik doe hem niet meer weg..Ik hou hem zelf...
JA HOE ZOUT WIL JE HET HEBBEN??
Volledig in de war naar huis gereden... hoe lastig kan het uitgeven van geld eigenlijk zijn?
In deze tijden????
Dezelfde avond nog een Mercedes gevonden.
Ik zat inmiddels kleine 2 weken zonder eigen auto wat voor mij zoiets is als opgesloten zitten!
Hup, ik bel...man had hem al jaren enz enz...Morgen word hij gekeurd en kun je hem ophalen.
Bel hem op volgende ochtend, ik rij er nu heen dus als u ok vertrekt komt het goed...Zijn we beide op tijd.
Kom ik eraan, is er niemand...blijkt het smoezelig autobedrijf te zijn dat met 2e account werkt op internet op naam van de vrouw van de broer...JA DUHHU
Komen ze met de auto aanrijden, ik kijk toch nog maar keer nu, wil onderhand eena uto hebben.
Rij 100 meter, vraag om de papieren.....Papieren zegt de man? Ik had geen tijd om te keuren, dat kun je zelf toch doen???
Ja soms.....sta zelfs ik met een mond vol tanden.
2 dagen later krijg ik telefoon van een man uit Waremgem die ik blijkbaar bod gedaan had tussen de bedrijven door.
Meneer, als u wilt is hij u gegund...En warempel!!!! Dezelfde avond nog een Volvo V50 opgehaald 2.0D van 2007...
Auto is FULL OPTION op automaat en schuifdak na...Verder echt alles erop / eraan.
en gelukkig...een Volvo......Was nog nooit zo blij een auto te bezitten.
Uiteraard is het geen "perfecte" Volvo, de navigatie komt niet omhoog geklapt...
en koppeling wil ik laten doen, hoort hem ietsje al, maar dat zijn zaken waar ik vooraf rekening mee gehouden heb.
Ook vergeet hij soms de instellingen, dan springen deuren niet op slot met wegrijden...en knipperen de lampen niet bij het op alarm zetten / of eraf.
Boardcomputer behoud wel zijn geheugen...En ik denk dat het door de navigatie komt.
Het is ook maar heel soms.
Kijk er nog weleens na....eerst genieten van de bijzonder zuinige fijn rijden met mooie ori 17INC wielen voorzien zijnde V50.
Ben er meteen 5 dagen Polen mee ingeweest..en nu 2,5 week verder zit er c.a 5000KM alweer op.
Tis een heel verhaal, maar dolblij met weer een Volvo...!!
Na mijn 1e V70 TDI en wat omzwervingen kwam ik op een Volvo S60 uit.
Hier heb ik in 11 maanden kleine 60.000 mee gereden [op benzine 2,4].
Super fijne auto en 0,0 mankementen gehad.
Ben woonachtig in België en daar word vanaf volgend jaar de aanschaf van een diesel auto aangepakt.
Dus was het voor mij raadzaam de stap nu te zetten.
Dit viel nog niet mee bleek, ik verkocht in 1 week mijn S60 voor een nette prijs en had wat euro's over om bij te leggen voor een Diesel auto.
En het is een heel verhaal geworden achteraf.........
Begon met de aanschaf van een XC70...Een topper voor een keurige prijs.
Over de telefoon zonder te bieden tot een akkoord gekomen!!
Op het moment dat ik in de auto stapte kreeg ik SMS...[ ja echt...een SMS!!] dat de beste man 50,- meer kon krijgen en hem dus maar weggedaan had.....dussssssssssssss
Balen ....krijg ik thuis telefoon van een kennis die ergens een Mercedes te koop gezien had.
Ik bellen, en de man stelde zich voor als Arno.
Woonde 5 KM van me vandaan gewoon, tis geen Volvo, maar voor dat geld...ik kom eraan!!
Aangekomen stelde de man zich voor als Dennis....Uhhh Dennis? Nee Arno heet ik zegt hij...??
Ik vergeet zelf soms dingen, maar je eigen naam ????
Nee stelde de verkoper me gerust, ik heet Arno maar soms noem ik mezelf Dennis.
Tja..............ik kijk nog wel ff rond......als je over je naam al niet eerlijk bent.
Daarna een kreeg ik een BMW 320D aangeboden, ook goed...zit goed en wel in de auto om erheen te rijden.
Sorry.........maar word over 2 weken , ik heb het ineens druk....
Tis toch niet te geloven??
En tussendoor...nee ik ben / was niet op 1 merk gebonden.
Zit met een kleine meid thuis van 2 jaar en ben nu eenmaal graag mobiel.
Maar plots, daar komt een Volvo V50 online....DAT IS EM!!
Ik bellen, maak direct een afspraak en toer erheen.
Ja hoor, keurige auto...deze man wist zijn eigen naam nog dus alles zat mee.
Keer omheen gekluunt, mezelf eens in de stoel gehesen...PRIMA ..doet em maar.
We gaan naar binnen, ik bekijk de papieren...Ja akkoord.
Betaal de auto aan, als ie gekeurd is belt u me maar en kom ik hem halen.
Geef de aanbetaling, man schud me de hand..Ik loop naar buiten.....Geeft ie ineens het geld terug.Nee ik doe hem niet meer weg..Ik hou hem zelf...
JA HOE ZOUT WIL JE HET HEBBEN??
Volledig in de war naar huis gereden... hoe lastig kan het uitgeven van geld eigenlijk zijn?
In deze tijden????
Dezelfde avond nog een Mercedes gevonden.
Ik zat inmiddels kleine 2 weken zonder eigen auto wat voor mij zoiets is als opgesloten zitten!
Hup, ik bel...man had hem al jaren enz enz...Morgen word hij gekeurd en kun je hem ophalen.
Bel hem op volgende ochtend, ik rij er nu heen dus als u ok vertrekt komt het goed...Zijn we beide op tijd.
Kom ik eraan, is er niemand...blijkt het smoezelig autobedrijf te zijn dat met 2e account werkt op internet op naam van de vrouw van de broer...JA DUHHU
Komen ze met de auto aanrijden, ik kijk toch nog maar keer nu, wil onderhand eena uto hebben.
Rij 100 meter, vraag om de papieren.....Papieren zegt de man? Ik had geen tijd om te keuren, dat kun je zelf toch doen???
Ja soms.....sta zelfs ik met een mond vol tanden.
2 dagen later krijg ik telefoon van een man uit Waremgem die ik blijkbaar bod gedaan had tussen de bedrijven door.
Meneer, als u wilt is hij u gegund...En warempel!!!! Dezelfde avond nog een Volvo V50 opgehaald 2.0D van 2007...
Auto is FULL OPTION op automaat en schuifdak na...Verder echt alles erop / eraan.
en gelukkig...een Volvo......Was nog nooit zo blij een auto te bezitten.
Uiteraard is het geen "perfecte" Volvo, de navigatie komt niet omhoog geklapt...
en koppeling wil ik laten doen, hoort hem ietsje al, maar dat zijn zaken waar ik vooraf rekening mee gehouden heb.
Ook vergeet hij soms de instellingen, dan springen deuren niet op slot met wegrijden...en knipperen de lampen niet bij het op alarm zetten / of eraf.
Boardcomputer behoud wel zijn geheugen...En ik denk dat het door de navigatie komt.
Het is ook maar heel soms.
Kijk er nog weleens na....eerst genieten van de bijzonder zuinige fijn rijden met mooie ori 17INC wielen voorzien zijnde V50.
Ben er meteen 5 dagen Polen mee ingeweest..en nu 2,5 week verder zit er c.a 5000KM alweer op.
Tis een heel verhaal, maar dolblij met weer een Volvo...!!