Ik heb ze ook op de brug vervangen, de losse rubbers dus.
De oude wegsnijden en stang goed schoonmaken/krabben.
Nieuwe er om heen klappen, goed kijken dat de rubbers weer op dezelfde plek komen als de oude, schuiven nadien is er niet bij!
De beugel en schroefdraad goed schoongemaakt en met behulp van een assteun (auto er iets op laten zakken) de beugel recht er op gedrukt en de bout er in kunnen draaien.
De laatste stap is even lastig, maar met een beetje geduld en rust kom je er zeker!
Niet geplakt oid, nog steeds goed op de plek en rammelvrij, nu de rammel/ krak geluid voor nog elimineren...........................
De oude wegsnijden en stang goed schoonmaken/krabben.
Nieuwe er om heen klappen, goed kijken dat de rubbers weer op dezelfde plek komen als de oude, schuiven nadien is er niet bij!
De beugel en schroefdraad goed schoongemaakt en met behulp van een assteun (auto er iets op laten zakken) de beugel recht er op gedrukt en de bout er in kunnen draaien.
De laatste stap is even lastig, maar met een beetje geduld en rust kom je er zeker!
Niet geplakt oid, nog steeds goed op de plek en rammelvrij, nu de rammel/ krak geluid voor nog elimineren...........................