Vorige week even bij Frank (GrunnS60) op de brug om de rubbers van de reactiestang achter te vervangen. Misschien was dat één van de oorzaken dat ik ben gaan glijden op de A28 jaren geleden.
De nieuwe oprit van de N33 naar de A7 bij Zuidbroek durf ik nu in ieder geval weer met 100 te nemen, en zo hoort het ook want zo bijzonder is dat bochtje niet.
Van de A7 naar de ring-zuid in Groningen kan nu ook weer met 80 zonder dat hij stuitert.
Bij de dealer was er maar één oplossing: nieuwe stang. 180 euro, met gevulkaniseerde rubbers. Losse rubbers bestaan niet, kan niet. Nou, dus wel, let op.
Foto's:
Stang, de rubbers zijn kleiner geworden dan de houders waar ze in zitten
Houders open bikken met beitel en schrovendraaier
Los snijden en scheuren
Nieuwe rubbers
Oke, ze zitten niet vast aan de stang zoals de oude. Maar ze zitten echt klem in de houder en die draai je zo vast dat de rubbers geen kant meer op kunnen.
Ik zeg als nieuw, en dat voor 25 euro
De nieuwe oprit van de N33 naar de A7 bij Zuidbroek durf ik nu in ieder geval weer met 100 te nemen, en zo hoort het ook want zo bijzonder is dat bochtje niet.
Van de A7 naar de ring-zuid in Groningen kan nu ook weer met 80 zonder dat hij stuitert.
Bij de dealer was er maar één oplossing: nieuwe stang. 180 euro, met gevulkaniseerde rubbers. Losse rubbers bestaan niet, kan niet. Nou, dus wel, let op.
Foto's:
Stang, de rubbers zijn kleiner geworden dan de houders waar ze in zitten
Houders open bikken met beitel en schrovendraaier
Los snijden en scheuren
Nieuwe rubbers
Oke, ze zitten niet vast aan de stang zoals de oude. Maar ze zitten echt klem in de houder en die draai je zo vast dat de rubbers geen kant meer op kunnen.
Ik zeg als nieuw, en dat voor 25 euro