Ik heb nogmaals nieuwe rubbers besteld én andere beugels voor de stabilisatorstang. Ik weet dat het vorige keer verschrikkelijk moeilijk was de rubbers in de beugels te krijgen en het opkantje van het ene oogje is niet perfect in het andere oogje gegaan. Waarschijnlijk ook omdat de 5kg handeling was toegepast en de beugels niet meer in oorspronkelijke vorm waren. Gevolg is dat het weer enorm rammelt achteraan.
Bij de nieuwe beugels krijg ik de rubbers en nu weer niet zo in dat ze mooi dichtgaan.
Hoe hebben degenen die het al vervangen hebben dit fatsoenlijk gemonteerd?
Ik heb geen zin in weer werk voor niets, daarmee dat ik twijfel om een nieuwe stang te bestellen. Ik had gelezen dat 1 kant van de ophanging volledig los moet om die te monteren. Welke kant? Kan ik dan de stang er tussen krijgen of moet de uitlaat ook los?
Kent er iemand een adres waar de stang aan de beste prijs te koop is? Skandix en RenDcarparts zijn rond de 205€.
Bij de nieuwe beugels krijg ik de rubbers en nu weer niet zo in dat ze mooi dichtgaan.
Hoe hebben degenen die het al vervangen hebben dit fatsoenlijk gemonteerd?
Ik heb geen zin in weer werk voor niets, daarmee dat ik twijfel om een nieuwe stang te bestellen. Ik had gelezen dat 1 kant van de ophanging volledig los moet om die te monteren. Welke kant? Kan ik dan de stang er tussen krijgen of moet de uitlaat ook los?
Kent er iemand een adres waar de stang aan de beste prijs te koop is? Skandix en RenDcarparts zijn rond de 205€.