rubbers stabilistatorsyang achter welke?

GRUNNS60
Erelid
Geslacht:
Leeftijd: 63
Subject:

Re: rubbers stabilistatorsyang achter welke?

· 
Posted: 15.10.2018 - 23:00  ·  #16
we hebben ze gelijmd met Mesa Industrielijm Super. das ook mooi spul om rubber op rubber te lijmen zoals hoezen en zo.
V70R^2
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 37
Subject:

· 
Posted: 15.10.2018 - 23:23  ·  #17
€0,000175 per gereden km en een druppeltje lijm dus. :D

Die lijm heb ik volgens mij ervaring mee, is agressief spul. Het werd bij mij flink heet bij verwerken van kunststof op metaal geloof ik, dat liet nooit meer los.

Lijkt mij ideaal voor deze klus.
ReVolvoR
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.10.2018 - 17:32  ·  #18
Bij mij zijn ze vervangen door de rubbers uit deze post

Van de oude rubbers was er één gewoon los van de stang. Echter kreeg ik de beugels niet rond de rubber én de stang. Zeker niet hier op m'n rug onder de auto. Uiteindelijk bij Dennis gevraagd of ze die daar konden plaatsen toen ik m'n koppeling en vliegwiel liet vervangen en zelfs daar was het niet in 1,2,3 gefixt. Op de brug en dan de beugels met krik aanduwen...
Zonder te lijmen beweegt de stang voor geen millimeter, zo spannen de nieuwe rubbers. De oude leken wel gekrompen.

Echter heb ik nog last van een bonk en een klonk als ik over de fijne Belgische wegen rij. Dit komt omdat de stabilisatorlinks ergens raken. Van de week eens proberen de beugels wat te lossen en zien of ik de stabilisatorstang wat kan draaien.
Bolbo
Supporting Member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 20.10.2018 - 00:58  ·  #19
Zo zie je maar, tegen de Belgische wegen is niets opgewassen. Of gewoon altijd over kasseien rijden, dan rammelt alles zo hard dat je dit ook niet meer hoort ;-)
Groet van een ex-inwoner van Vlaanderen :-D

Selected quotes for multi-quoting:   0