Dank voor de tips, sommige tips klinken nog bekent.... Behalve die van de houten pollepel , zal hem bij de hand houden. Maandag nog een snipperdag, bij mooi weer zal ik eens beginnen met het achterraam.
ik bedoel eigenlijk een houten spatel maar deze is voor als je het er al een beetje op hebt zitten en ik begon dan met die pollepel om hem een beetje op zn plek te krijgen zeg maar.....ben benieuwd of je het er strak op gaat krijgen
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
ja dat zou je kunnen proberen maar dat is denk ik nog te flexibel je bedoelt zon houten handvat 10 cm met 2 cm rubberrandje eraan? en rubber op folie kan een beetje adhesie krijgen en dan komt het mee omdat het nat is tussen folie en ruit. met hout krijg je geen krassen en strepen maar je kan wel hardt drukken
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009
Vanmiddag de achterruiten van de XC laten doen bij www.glasstinter.nl, het zit er superstrak in, de spikkelrandjes van de achterzijramen zijn aan 1 zijde nog enigszins zichtbaar, maar de verwachting is dat dat wegtrekt. Mocht het storend zijn heb ik zeker het gevoel dat ik er mee terug mag. Die antenne dingetjes boven in de ruit hebben het hem niet makkelijk gemaakt
Kortom een aanrader, en zeer zeker voor die centen! We hebben de fietsen meegenomen en zijn daar in de omgeving naar de hunebedden gaan kijken
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).