ik kan jullie geen prijs geven, want de prijs die ik betaald heb is niet representatief...je zult hem echt ff moeten bellen...
@edje: ik wil geen spoiler, en geen dakrails, dan lijkt ie lager en breder plus dat ik niet wil wat iedereen al heeft...
@sandeR-design: ik heb bewust mijn bestuurders- en bijrijderramen niet gedaan omdat: a) het niet mag, en ik geen zin heb om ter plekke mijn folie eraf te pellen (daar hebben we golf rijders voor)
en b) als je de bestuurders- en bijrijderramen tint kun je geen oogcontact meer maken met je medeweggebruikers en dat vind ik mega irritant... maar dat is persoonlijk...
Heel gaaf! Ziet er super strak uit! Folie word aan de buitenkant op maat gemaakt en eventueel verwarmd om de bolling van het raam te krijgen. Daarna word ie aan de binnenkant geplakt. Als je je (vloek)woordenschat wil uitbreiden kan ik je aanraden om het zelf eens uit te proberen
Heb onlangs de zijramen vanaf B-stijl laten doen inclusief achterruit bij een bedrijfje in Oldenzaal. Het bedrijfje maakte een professionele indruk, de folie zit er perfect op, en ik was nog geen € 300,- kwijt (incl rekening).
De folie is speciaal voor mij aangeschaft, want uit de voorraad vond ik de één te donker en de ander te licht.
Ik weet niet of het de bedoeling is om hier reclame te maken, maar bij interesse vermeld ik de website wel.
Heb onlangs de zijramen vanaf B-stijl laten doen inclusief achterruit bij een bedrijfje in Oldenzaal. Het bedrijfje maakte een professionele indruk, de folie zit er perfect op, en ik was nog geen € 300,- kwijt (incl rekening).
De folie is speciaal voor mij aangeschaft, want uit de voorraad vond ik de één te donker en de ander te licht.
Ik weet niet of het de bedoeling is om hier reclame te maken, maar bij interesse vermeld ik de website wel.
Je kan natuurlijk altijd een pm. doen naar Ducker..