Ik maak ook maar even een "project page" om de boel overzichtelijk te houden.
Aanschaf:
Ik heb deze S60 gekocht bij een "bevriende" occasion dealer. Nooit gedacht dat ik voor zo weinig geld een hele dikke Volvo kon rijden! Al vanaf de eerste meters verkocht, mede door de fluweelzachte automaat en de fenomenale trekkracht.
Bij aanschaf heb ik een paar kleine deukjes uit laten deuken, een mistlamp laten vervangen en de auto een beurt laten gegeven incl. twee nieuwe voorbanden.
Naar nu blijkt is de auto al gechipt voordat ik 'm kocht. Mooi meegenomen natuurlijk, maar geen idee waar, hoeveel pk's en wanneer dat is geweest. Maar goed, hij rijdt geweldig!
Things done:
Trekhaak geplaatst vanwege regelmatig sleuren van aanhangers.
Volvo trekhaakdop. (toch mooier dan Thule)
Chromen "steigerende eland" stickers onder zijknippers geplakt.
Aluminium tellerringen geplaatst.
Things to do:
Dubbele sierpijp links.
18" inch velgen. Denk zwart met chromen rand.
Dubbeldin audio/dvd systeem plaatsen.
Ledverlichting plaatsen.
Phase 2 koplampen plaatsen.
And so many more....
Maar goed, foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Dus bij deze:
Aanschaf:
Ik heb deze S60 gekocht bij een "bevriende" occasion dealer. Nooit gedacht dat ik voor zo weinig geld een hele dikke Volvo kon rijden! Al vanaf de eerste meters verkocht, mede door de fluweelzachte automaat en de fenomenale trekkracht.
Bij aanschaf heb ik een paar kleine deukjes uit laten deuken, een mistlamp laten vervangen en de auto een beurt laten gegeven incl. twee nieuwe voorbanden.
Naar nu blijkt is de auto al gechipt voordat ik 'm kocht. Mooi meegenomen natuurlijk, maar geen idee waar, hoeveel pk's en wanneer dat is geweest. Maar goed, hij rijdt geweldig!
Things done:
Trekhaak geplaatst vanwege regelmatig sleuren van aanhangers.
Volvo trekhaakdop. (toch mooier dan Thule)
Chromen "steigerende eland" stickers onder zijknippers geplakt.
Aluminium tellerringen geplaatst.
Things to do:
Dubbele sierpijp links.
18" inch velgen. Denk zwart met chromen rand.
Dubbeldin audio/dvd systeem plaatsen.
Ledverlichting plaatsen.
Phase 2 koplampen plaatsen.
And so many more....
Maar goed, foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Dus bij deze:
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).