Quote door ed-oorklep
En, is ie er inmiddels?
Leuk dat je het vraagt, ik ben even stil gebleven erom omdat van de week het lijntje even helemaal brak bij me. Het is voor mij één grote teleurstelling geworden.
De S60 is er, woensdag opgehaald. Rijden doet die goed. Zelfs zonder tuning vindt ik hem al pittig genoeg. Hij is nu al zuiniger dan de oude S60 dus ik heb nu al lol met tanken. Qua binnen werk is die helemaal zoals ik hem graag wou zien. Vooral met de stoelen ben ik tevrede. Ik, met mijn 2m zit als een vorst op de ledere stoeltjes en heb alle ruimte.
Maar dan, het buiten werk. Zoals verteld zou de bumper gespoten worden net zoals de spoiler die gemonteerd zou worden. Zo ook zou die gepolijst worden voor de paar krasjes die ik had gezien.
Woensdag het grote moment, na 4,5 week eindelijk ophalen. Nu is wachten geen probleem als alles dan ook gedaan was en helemaal geleverd zou zijn als afgesproken.
3 punten die ze zouden doen van de aantal die ik had aangegeven waren niet gedaan. Maar oke, ik zou hem nog een dag brengen voor de laatste puntjes en zou een leen auto krijgen. Punten zijn dan ook zeik puntjes om het zomaar tezeggen. Sunblinds waren er nog niet en de stoel heeft een euvel. Niks schokkends wat de lol zou verpesten.
De woensdag van ophalen was een wat grauwerige dag toen ik hem ging ophalen. Veel bewolking etc dus de auto stond buiten en zag er top uit......... althans daar.
Savonds bij aankomst bij me werk moest ik de auto nog binnen zetten aangezien de parkeervergunning er nog niet opzat. Daar stond die vol in de zon toen brak me lijntje.
Spuitwerk heeft vlekken, op bumper en spoiler, auto is niet gepolijst met de machine en heb nog vele andere krassen gevonden. Auto is mij toegezegt dat het een Top auto zou worden en alles aangepakt zou worden.
Het resultaat en de weg er naar toe is voor mij dus een teleurstelling en een groot leergeld geweest.
Op dit moment loopt dit verhaal en ga ik maandag horen hoe dit opgelost gaat worden. Wat gladde pakken man en collega wel hebben laten doorschemeren is dat de auto nooit afgeleverd had mogen worden in deze staat.......