Quote door Blade
Ik denk van wel, maar hoe de dynamo zich gedraagt met langere tijd zonder bms weet ik niet. Ik koppel dat alleen af als ik twijfel aan de dynamo om te kunnen meten. Ik zou zelf een goede lader eraan hangen voor een middagje om de accu goed vol te laden. En dan nogmaals de reset doen, het liefst met een goede computer.
Als de auto 10min op contact heeft gestaan kan je de auto dan nog starten? Hoe klinkt de startmotor dan?
Zit er de juiste accu in? Besteld op onderdeelnr die op de oude accu stond?
Stel je de accu testers goed in? Sommige zijn nogal uitgebreid, naar mijn weten moet je tester op de agm stand. Als de instelling niet goed staat dan kan je vreemde resultaten krijgen.
Heb je de auto met selekt garantie gekocht? Als je dat hebt, dan zou ik eens kijken naar alle voorwaarden, die zijn heel prima.
Succes!
Ik dacht dan ook maar alleen het stuk zo naar huis zonder stekker terijden. Dat is 30min.
Accu is omgenummerd vanaf het orgineel en een bosch accu.
Testers waren drie verschillende waar van eentje bij een accu/dynamo bedrijf die niks anders doet dan dat. Hij had er eentje van snap on.
Als de accu dan vol is en als ik dan de rest doe zou het heel anders kunnen zijn. Wellicht dat hij de 85% opgelade accu wel als vol ziet aangezien daar de reset op gebeurd is.