Nou dan weet je wat je te doen staat
De achterklauwen komen toch wel regelmatig voor hier op het forum als probleempuntje.
Toch, het is wel belangrijk dat het dus erger wordt naarmate de boel warm wordt, dan moet het dus wel echt in de remmen zitten, en niet in de banden/wielen/assen/ophanging, want die veranderen niet drastisch van temperatuur bij een paar keer normaal remmen (ervan uitgaande dat je niet rijdt als een F1 coureur).
Ik zou dan toch maar eens de achterremmen proberen. Kan toch wel zijn dat als de boel koud is (wanneer jij het
t) dat de blokken mooi vrij lopen van de schijf, maar na een paar keer remmen dat die zo warm worden dat ze niet meer goed vrijlopen. Of je hebt een stempel van het blok aan de binnenzijde van de schijf, dat zie je niet van buiten... maar ook dat zou je wel bij andere snelheden moeten voelen zou ik denken. Er is een bepaald verband tussen het aantal omwentelingen van het wiel (bij die specifieke snelheid, maar niet daarboven of daaronder) en de trilling die dat veroorzaakt , maar ik zie het nog niet helemaal.