Luitjes.
Nu dat ik er vooral voor gekozen heb om zelf de problemen bij de auto optelossen en de dealer links telaten liggen (verstandig is ten tweede maar ik heb geen goed gevoel meer bij ze) kom ik bij het volgende punt.
Vanaf aankoop had ik een trilling die kwam en ging. Ook soms met het remmen maar vooral tijdens 100km per uur. Nu lijkt de trilling tijdens het rijden getackeld tezijn door draagarm wisseling. Ben er achter gekomen dat een fusee kogel niet geheel spellings vrij was en de grote rubbers waren ook niet strak meer. Nu blijft er dus de trilling tijdens het remmen over.
Nu heb ik al nieuwe schijven en blokken geplaatst. Maar dat heeft geen effect. Trilling is alleen in het stuur merkbaar. Wat is de volgende verdacht? Wellicht ter info, bij achteruitrijde heb ik bij de eerste keer remmen een klap/metaal achtig iets. Net of er iets op zijn plek schiet of los schiet...... remmen zijn orgineel geplaatst.
Nu dat ik er vooral voor gekozen heb om zelf de problemen bij de auto optelossen en de dealer links telaten liggen (verstandig is ten tweede maar ik heb geen goed gevoel meer bij ze) kom ik bij het volgende punt.
Vanaf aankoop had ik een trilling die kwam en ging. Ook soms met het remmen maar vooral tijdens 100km per uur. Nu lijkt de trilling tijdens het rijden getackeld tezijn door draagarm wisseling. Ben er achter gekomen dat een fusee kogel niet geheel spellings vrij was en de grote rubbers waren ook niet strak meer. Nu blijft er dus de trilling tijdens het remmen over.
Nu heb ik al nieuwe schijven en blokken geplaatst. Maar dat heeft geen effect. Trilling is alleen in het stuur merkbaar. Wat is de volgende verdacht? Wellicht ter info, bij achteruitrijde heb ik bij de eerste keer remmen een klap/metaal achtig iets. Net of er iets op zijn plek schiet of los schiet...... remmen zijn orgineel geplaatst.