Heren,
Wellicht hebben jullie een ideë hier over.
Ondanks dat ik met een schuin oog naar een andere Volvo kijk van het P3 type moet de S60 P2 gewoon netjes blijven rijden.
Nu had ik nog een onderste draagarmbrug liggen, dus die heb ik voor de leuk er op gezet. Zeer fijn iets. Zo ook een aandrijfas recht voor. So far so good.
Zoals altijd lijn ik hem dan even uit aangezien ik aan de draagarmen heb gezeten.
Nu viel me oog op het feit dat mijn rechter achter wiel bij elke uitlijning aangepast moet worden. Hij staat nooit op zijn geplaatste positie maar set zich altijd iets naar binnen gericht. Dus toespoor. Ik kan geen rubbers oid vinden op de achter brug die naar mijn weten versleten zijn. Hebben jullie een ideë wat dat evnt kan veroorzaken. Links achter staat altijd keurig recht uit. Zou hierin ook wellicht het probleem dat ik ervaar bij versnellen en of constante snelheid tot 100km per uur gezocht moeten worden. Auto bibbert dan in vloerplaat en stoel. Dat er toch een rubber oid slecht is?
Voor dat het genoemd gaat worden,
Banden allen geheel geblanceerd en op 0 gr.
Velgen recht.
Aandrijfassen nieuw.
Wiel lagers vrij nieuw.
Scokdempers nieuw.
Wellicht hebben jullie een ideë hier over.
Ondanks dat ik met een schuin oog naar een andere Volvo kijk van het P3 type moet de S60 P2 gewoon netjes blijven rijden.
Nu had ik nog een onderste draagarmbrug liggen, dus die heb ik voor de leuk er op gezet. Zeer fijn iets. Zo ook een aandrijfas recht voor. So far so good.
Zoals altijd lijn ik hem dan even uit aangezien ik aan de draagarmen heb gezeten.
Nu viel me oog op het feit dat mijn rechter achter wiel bij elke uitlijning aangepast moet worden. Hij staat nooit op zijn geplaatste positie maar set zich altijd iets naar binnen gericht. Dus toespoor. Ik kan geen rubbers oid vinden op de achter brug die naar mijn weten versleten zijn. Hebben jullie een ideë wat dat evnt kan veroorzaken. Links achter staat altijd keurig recht uit. Zou hierin ook wellicht het probleem dat ik ervaar bij versnellen en of constante snelheid tot 100km per uur gezocht moeten worden. Auto bibbert dan in vloerplaat en stoel. Dat er toch een rubber oid slecht is?
Voor dat het genoemd gaat worden,
Banden allen geheel geblanceerd en op 0 gr.
Velgen recht.
Aandrijfassen nieuw.
Wiel lagers vrij nieuw.
Scokdempers nieuw.