Klauwen hebben de laatste lak laag er opgekregen. Liggen nu het weekend tedrogen. Dus nu is monteren de volgende stap. Iemand een sugestie voor een goede remonluchter. Heb er eentje op lucht druk, zo dat hij het er door heen zou moeten zuigen. maar dat is een onding. Iemand ervaring met een pot die je op het vaatje aansluit en hem dan onder druk zet?
Ik heb dezelfde remvloeistof vervanger. Van een ander merk, maar ziet er hetzelfde uit. Gebruik ik al vele jaren. Werkt perfect.
Erg mooie prijs trouwens.
Ik heb dezelfde remvloeistof vervanger. Van een ander merk, maar ziet er hetzelfde uit. Gebruik ik al vele jaren. Werkt perfect.
Erg mooie prijs trouwens.
Hoe gaat dat gebruik? Beetje in een simpele taal. opzetten, oppompen, nippel opendraaien en door laten lopen?
Oke, lijkt redelijk simpel. Op hoeveel bar laat jij de reserve band bij gebruik? Neem aan dat 4 bar wat teveel is. En hoe zit het met het lucht wat er aan het begin inkomt als je de slang op vulpotje aansluit en er druk opzet.
Ik heb een vacuumbleeder, die is gewoon niet oke, je zuigt altijd weer lucht door het schroefdraad van de onluchtingsnippel mee naar binnen. Dus die is exit. Beste manier is het er door heen drukken van de remolie. Naar buiten..... kan er ook nergens iets naar binnen komen qua lucht.
Nu duurd het een paar dagen voor dat zo een druk bleeder er zou zijn.
Maar je zou zoiets toch ook zelf kunnen maken. Wellis waar wat meer werk. Maar een oude schroefdop van het rempotje van een sloper, auto ventiel er inmaken en druk creëren via banden compressor tot ong 0,4 bar? Dan nippel open draaien en laten doorsromen voor een paar sec. En dat zo ong 5 a 6 keer doen. Of denk ik nu verkeerd? Wel continu opletten dan dat het potje met rem olie boven min blijft.
En dat is het mooie van dat systeem wat ik heb, je hoeft niet bang te zijn dat de remvloeistof op raakt in het potje. Deze wordt vanzelf aangevuld.
Voor 50 euro heb je een fantastisch systeem, daar ga je toch niet voor klooien?