Ziet er strak uit!
Van de 1e eigenaar met net iets meer dan 1 ton op de teller kan bijna niet verkeerd zijn.
Waarschijnlijk is de S80 altijd bij dezelfde Volvodealer in onderhoud geweest.
Als de automaat nog nooit geflushed is heeft die nu nog een mooie kilometerstand waarbij het preventief aan te raden is. Zou ik dan ook zeker laten doen.
Een bekend fenomeen bij de Volvo's op het P3 (dus ook de S80) zijn de achterasrubbers welke slijten. Aangezien deze nog een lage kilometerstand heeft zal dat nog niet aan de orde zijn. Hetzelfde geldt voor de hydraulische nokkenasverstellers, maar dan praat je echt pas over hogere kilometerstanden.
Kwa prijs, voor mijn gevoel is het veel voor een auto uit 2009. Echter betaal je voor een Volvo met een lage km-stand al snel meer. Ik denk dat de prijs in combinatie met deze kilometerstand niet heel verkeerd is, helemaal aangezien die bij een dealer te koop staat.
Van de 1e eigenaar met net iets meer dan 1 ton op de teller kan bijna niet verkeerd zijn.
Waarschijnlijk is de S80 altijd bij dezelfde Volvodealer in onderhoud geweest.
Als de automaat nog nooit geflushed is heeft die nu nog een mooie kilometerstand waarbij het preventief aan te raden is. Zou ik dan ook zeker laten doen.
Een bekend fenomeen bij de Volvo's op het P3 (dus ook de S80) zijn de achterasrubbers welke slijten. Aangezien deze nog een lage kilometerstand heeft zal dat nog niet aan de orde zijn. Hetzelfde geldt voor de hydraulische nokkenasverstellers, maar dan praat je echt pas over hogere kilometerstanden.
Kwa prijs, voor mijn gevoel is het veel voor een auto uit 2009. Echter betaal je voor een Volvo met een lage km-stand al snel meer. Ik denk dat de prijs in combinatie met deze kilometerstand niet heel verkeerd is, helemaal aangezien die bij een dealer te koop staat.