@Dillerbee, MM, meestal loop ik niet weg voor een probleempje of een probleem, echter zijn er al wat meer dingen gebeurt en tis namelijk m'n 2de S80 en loop aardig leeg op het probleem die 2 garage's blijkbaar niet kunnen vinden en ik weet het zelf ook niet meer.
Een 850 kan ook raar doen, maar daar kan je nog redelijk aan sleutelen, S80 blijkbaar niet meer.
Ja, en geef toe, het is dan zwak, maar m'n beurs nu ook wel een beetje met het gesleutel.
Een afspraak maken en wederom paar 100 euro kwijt en probleem zit er nog in.
Nu het koud is is het bijna niet aanwezig (tenzij je een lang stukje gereden hebt en je start hem na paar minuten, dan is het gestotter weer aanwezig ook als je 120 rijdt, snelheid doet er niet toe, je schiet even naar voren in je stoel of naar achteren.. heel zwaar uitgedrukt, maar je merkt het zeker) en bij wegrijden maar flink de koppeling gebruiken om het geschud tegen te gaan.
Toerental zie je ook heen en weer gaan op het moment dat het gebeurd, maar zie geen afwijkende waardes op dat moment met uitlezen.
Het is ergens een onderdeel wat warm wordt en bij opnieuw spanning erop gaat ie vervelend doen, heb maar 1 ding laten vervangen omdat zich daar een probleem in bevond Gasklephuis namelijk (de beruchte noodloop met oversteken en zeer vervelend als het gebeurt), daarvoor heeft ie altijd netjes gereden, na vervanging plots niet meer, lijkt mij niet heel moeilijk, wel voor mij want mag dan 700 euro opnieuw aftikken, en dat ver... ik dus.
Kleine kans zelfs dat misschien de nieuwe software het probleem is.. (maar die hebben ze voor de 3de keer opnieuw erin geladen) ha, ja je kan hetzelfde wel telkens laden, maar je schiet er niks mee op.
Met groet,
Alfred