Dag heren,
Ik heb onlangs een zwaar ongeluk gehad met mijn BMW 120d en ik heb de schrik flink te pakken. Aangezien mijn budget mini is (lees 2000 euro aanschaf) heb ik 'relatief' weinig keuze voor een Volvo.
Ik heb tijdens mijn zoektochten op mobile.de / Autoscout.de enkele S80's gevonden. Mijn voorkeur is resoluut de 2.0t motor met 180pk. Waarom precies deze? Wel de Belgische wetgeving naait iedereen keihard met een grotere motor dan 2000cc. Aangezien ik (nog steeds, het blijft maar duren!) student ben en volledig platzak is een lage running cost ideaal.
Het aanbod 2.4i motoren is enorm bij de oudere V70's en S80's maar die dus niet.
Het blok is de B5204T5 5-in-lijn, en dat is net zo fijn
Ik ben benieuwd, carterontluchting tip met het plastiek zakje op de olievuldop heb ik ook reeds doorgenomen in andere topics hier.
Ik heb onlangs een zwaar ongeluk gehad met mijn BMW 120d en ik heb de schrik flink te pakken. Aangezien mijn budget mini is (lees 2000 euro aanschaf) heb ik 'relatief' weinig keuze voor een Volvo.
Ik heb tijdens mijn zoektochten op mobile.de / Autoscout.de enkele S80's gevonden. Mijn voorkeur is resoluut de 2.0t motor met 180pk. Waarom precies deze? Wel de Belgische wetgeving naait iedereen keihard met een grotere motor dan 2000cc. Aangezien ik (nog steeds, het blijft maar duren!) student ben en volledig platzak is een lage running cost ideaal.
Het aanbod 2.4i motoren is enorm bij de oudere V70's en S80's maar die dus niet.
Het blok is de B5204T5 5-in-lijn, en dat is net zo fijn
Ik ben benieuwd, carterontluchting tip met het plastiek zakje op de olievuldop heb ik ook reeds doorgenomen in andere topics hier.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).