Schaalmodel V70 Classic zwart

Ik heb 'm gevonden

wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

Schaalmodel V70 Classic zwart

· 
Posted: 08.12.2015 - 21:46  ·  #1
Het was even zoeken, maar ik heb 2 stuks weten te bemachtigen van een zeer zeldzaam schaalmodel van mijn auto! In NL vond ik de prijzen absurd, ik heb aardig wat schaalmodellen maar ben geen verzamelaar, ik wilde gewoon een schaalmodel van mijn auto in 1:43. Nu dus buiten NL gevonden en 'geïmporteerd'.

Voor het leuke zou ik eigenlijk ander velgen onder mijn auto moeten zetten, en roof rails monteren :happy:

Binnenkort binnen, alvast een voorbeeldfoto:

Zijn er meer hier die ook een schaalmodel van hun eigen auto hebben? Ik word in ieder geval errúg blij van dit soort 'klein geluk'!
Volvo_V70
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 29
Subject:

Re: Schaalmodel V70 Classic zwart

· 
Posted: 08.12.2015 - 22:13  ·  #2
De juiste kleur is nog wel een dingetje, maar qua model hebben we voor zover ik weet van alle auto's die we hebben (gehad) wel een versie in model. Blijft leuk :shame:
De enige waar we nog geen model van hebben zijn de Saxo en mijn BMW E28... nog niet. :sleep:

*kijkt ondertussen even achterom*

Ik zie hier alleen al in mijn kamer 10 Volvo modellen staan... overigens allemaal andere dan welke we zelf hebben (gehad). ^_^ De eigen auto's kennen een plekje in de woonkamer.
Maar om mezelf nou direct een verzamelaar te noemen.... :bandit:
Steve
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 57
Homepage: stevemansveld.nl
Subject:

· 
Posted: 08.12.2015 - 23:51  ·  #3
Ik zou ook heel graag een schaalmodel willen hebben van mijn V70R.
Hoop dat ik d'r ooit één tegenkom
Volvo_V70
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 29
Subject:

· 
Posted: 09.12.2015 - 15:02  ·  #4
Ik heb wel een schaalmodel van een S60R, een rode. Het zou me niet verbazen als er ook V70R's zijn ;-)
PepijnZ
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 09.12.2015 - 20:00  ·  #5
Quote door Volvo_V70

De enige waar we nog geen model van hebben zijn de Saxo en mijn BMW E28... nog niet. :sleep:

Bij de BMW dealer hebben ze een mooi model van de E28 M5. En omdat juist de M5 van de E28 serie vrijwel spoilerloos was, komt deze erg in de buurt van een 518i t/m 535i (alleen de ///M535i week erg af qua bespoilering). Ik heb er 1 op het werk op m'n bureau staan (was ooit de droom om waar te maken, is nu helaas verschroot doordat ik er echt niet meer aan toe kwam en het kostentechnisch geen heil bood => had een E28 525i en alles om om te bouwen naar ///M535i).
Hans oet Twent
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 15.12.2015 - 09:35  ·  #6
Quote door wannahaveV70

Het was even zoeken, maar ik heb 2 stuks weten te bemachtigen van een zeer zeldzaam schaalmodel van mijn auto! In NL vond ik de prijzen absurd, ik heb aardig wat schaalmodellen maar ben geen verzamelaar, ik wilde gewoon een schaalmodel van mijn auto in 1:43. Nu dus buiten NL gevonden en 'geïmporteerd'.

Voor het leuke zou ik eigenlijk ander velgen onder mijn auto moeten zetten, en roof rails monteren :happy:

Binnenkort binnen, alvast een voorbeeldfoto:

Zijn er meer hier die ook een schaalmodel van hun eigen auto hebben? Ik word in ieder geval errúg blij van dit soort 'klein geluk'!

Dat is nagenoeg exact dezelfde als die van ons.
Heb je een adressie waar je ze kan bestellen?
wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 15.12.2015 - 15:38  ·  #7
Hmmm... Naald-hooiberg, dit model in zwart is uiterst zeldzaam en als je 'm in Nederland-Volvoland al vindt, is de vraagprijs erg hoog. Er staat er een bij Wilpac.nl voor €99...

Ik heb er 2 in Oostenrijk gevonden (en gekocht) tegen iets normalere prijs, dat was meteen hun hele 'voorraad'.
wannahaveV70
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.04.2016 - 18:02  ·  #8
Ik geef er even een slinger aan, want ik hoef er geen 2 zelf te houden. Op MP heb ik 'n voor €89 staan, speciaal voor het forum bied ik dit 1:43 model hier aan voor €75. Een aanzienlijk bedrag, maar dat 'doet' specifiek deze kleur van dit model want zeldzaam, ik maak er dan ook geen cent winst op maar ik gun 'm forumleden graag. Uiteraard in nieuwstaat en in originele verpakking.

Af te halen in Amersfoort/Barneveld, opsturen kan ook tegen kostprijs. Bij interesse, stuur maar een PB!

Selected quotes for multi-quoting:   0