schade/kras

BrianG
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 34
Subject:

schade/kras

· 
Posted: 21.07.2014 - 19:10  ·  #1
Hallo

Zoals de tietel al zegt, heeft men s60 een kras opgelopen, en het is nieteens mijn schuld. K zit op dit moment in turkije voor uitzending. Een maat van me heeft er wat tegenaan gestooten, (object wat achterin moest gleed uit zen handen weg). Nu vraag ik me af, is hij hier op 1 of andere manier verzekert voor? En durft er iemand een schatting te maken wat het ongeveer gaat kosten? K neem aan de er een deel overgespoten moet worden.
Zen vrindin had me een foto gemaakt (zij leent de auto)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
OttoV
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 38
Subject:

Re: schade/kras

· 
Posted: 21.07.2014 - 19:33  ·  #2
Of hij ervoor verzekerd is kan je beter aan 'mzelf vragen. En dit is op te lossen met een spotrepair, hoeft de wereld niet te kosten maar doe even een paar prijsopvragen of kijk rond op zze mighty interwebz...

Edit: zie dat je bent uitgezonden, dus prijs opvragen wordt waarschijnlijk lastig. Ik gok dat je met 200 euro voor een aardige spotrepair een eind bent. Ik heb dergelijke krassen ook zelf weggewerkt met een lakbusje, heel dun penseeltje, waterproofschuurpapier en een poetsmachine. grieplige schade, maar zeker geen halszaak.
BrianG
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 34
Subject:

· 
Posted: 21.07.2014 - 20:58  ·  #3
het is idd een heel vervelende schade, de 2e die echt opvalt. (de 1e is een stuk plastic uit men achterbumper weg) maar ik zal eens gaan kijken voor spotrepair vanaf hier, of er iets in de buurt zit, maar dat zal geen probleem zijn gok ik. in ieder geval bedankt voor de tip.
PepijnZ
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 21.07.2014 - 21:55  ·  #4
Als ik het zo zie heb je geen metallic lak, dat scheelt ook weer wat in de kosten.
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 21.07.2014 - 22:17  ·  #5
Wa verzekering gedekt

Selected quotes for multi-quoting:   0