Zoals de subtitel zegt, van 2 naar 3 naar N naar 3. Te zien met de CFE.
Bij koude automaat olie houdt de bak iets meer dan dan warm. Olie is koud in deze tijden 10-20 graden, warm blijft hij tussen de 60 en 70 graden.
Normaal wegrijden/gas geven, bak schakelt mooi naar de 2 maar naar de 3 duurt even en je voelt de auto inhouden.
Bak is afgelopen zomer in Oldenzaal gespoeld bij 360.000 km, voor het eerst denk ik.
Verschillende forumleden hebben die dag met de auto gereden, voor en na het spoelen. De bak werd toen goed beoordeeld.
Is dit iets waar ik me druk om moet maken? Waar kan dit vandaan komen en hoe krijg ik het er uit?
Wil de bak komend jaar nog een keer laten spoelen, dan is er ongeveer 35.000 km mee gereden na de vorige flush.
Bij koude automaat olie houdt de bak iets meer dan dan warm. Olie is koud in deze tijden 10-20 graden, warm blijft hij tussen de 60 en 70 graden.
Normaal wegrijden/gas geven, bak schakelt mooi naar de 2 maar naar de 3 duurt even en je voelt de auto inhouden.
Bak is afgelopen zomer in Oldenzaal gespoeld bij 360.000 km, voor het eerst denk ik.
Verschillende forumleden hebben die dag met de auto gereden, voor en na het spoelen. De bak werd toen goed beoordeeld.
Is dit iets waar ik me druk om moet maken? Waar kan dit vandaan komen en hoe krijg ik het er uit?
Wil de bak komend jaar nog een keer laten spoelen, dan is er ongeveer 35.000 km mee gereden na de vorige flush.