Terug van weg geweest en de keuze te maken de V40 weg te doen voor weer een V70. Nu heb ik onder afspraken een V70 gekocht die laatst een bak revisie heeft gekregen. Sindsdien zit er een bepaalde zoem in het gebied waar de koppelomvormer z'n werk doet. Niet in de lock up, niet wanneer de automaat hem niet meer laat slippen en geleidelijk aan de toeren laat klimmen, écht alleen maar wanneer de koppelomvormer werkt. Volgens het revisiebedrijf (de boer uit steenwijk) zou dit horen en is er niks mis met de bak. Kennen jullie dit probleem? Heeft het wellicht met iets van inrijden te maken?
Het is een V70 uit 2001 met de 2.4 met 140 paardjes en de 5 traps automaat. Ik weet niet precies hoe veel de auto heeft gereden sinds de revisie, maar als ik de man begreep is de bak gereviseerd, auto meteen ingeruild en te koop gezet. Misschien dus nog geen 100km. Schakelen doet ie' vloeiend en zonder bijgeluiden
Het is een V70 uit 2001 met de 2.4 met 140 paardjes en de 5 traps automaat. Ik weet niet precies hoe veel de auto heeft gereden sinds de revisie, maar als ik de man begreep is de bak gereviseerd, auto meteen ingeruild en te koop gezet. Misschien dus nog geen 100km. Schakelen doet ie' vloeiend en zonder bijgeluiden