Quote door Klaasw
Quote door T_I
Even een 'domme vraag' om iets te
en, kan het mogelijk zijn dat na 15 jaar speakers nog ingespeeld moeten worden?
Hahahaha, dan zou ik ook de speakerkabel maar gaan vervangen voor bij maanlicht door elfen gesmede zilver kabel met 3-voudige afscherming.
Nah, iedere audiofiel weet dat je die kabel moet combineren met een door dwergen bij maansverduistering gesmeden koperen kabel. (En ja, zo'n hybride klinkt heerlijk aan electrostaten
)
Quote door Klaasw
De kans lijkt me groter dat het materiaal rond de conus is verstaft dan dat de speakers moet worden ingespeeld.
In mijn opinie is muziek in een auto per definitie inferieur aan iedere fatsoenlijke stereo opstelling. Uiteraard op voorwaarde dat de ruimte akkoestisch enigsinds fatsoenlijk is ingericht. In een auto zul je nooit een fatsoenlijk stereobeeld kunnen neerzetten.
Weet ik, stereobeeld is bagger in de auto, maar pijnlijk schel geluid is nooit goed. De boosdoeners zijn al afgekoppeld, nu nog eruit mikken. Zo'n hoedenplank verwijderen zou makkelijk moeten zijn, maar ik heb het idee dat die bij mij wordt tegengehouden door het zonnescherm. Ik moet nog uitzoeken hoe ik die eruit krijg.