De V70 is onze enige auto en ik heb bewust gezocht naar eentje die in (optisch) goede staat is, omdat ik dat belangrijk vind.
Zelf werk ik altijd thuis, dus ik rijd er niet heel veel in. Mijn vriendin rijdt er dagelijks in, en heeft er minder mee zullen we maar zeggen.
Tot mijn (ingehouden) frustratie constateerde ik twee weken geleden twee diepe krassen in het leren stuur. Volgens mij bekend als het 'sportstuur'.
Zie bijlages.
Na wat verwijtende opmerkingen over ringen of jas ritsen etc zou er op gelet worden
Vandaag constateerde ik een nieuwe diepe kras aan de onderkant van het stuur.
Iemand enig idee wat die kan veroorzaken?
en misschien iemand die weet hoe je dit een beetje kan wegwerken? Het frustreert mij ontzettend.
Zelf werk ik altijd thuis, dus ik rijd er niet heel veel in. Mijn vriendin rijdt er dagelijks in, en heeft er minder mee zullen we maar zeggen.
Tot mijn (ingehouden) frustratie constateerde ik twee weken geleden twee diepe krassen in het leren stuur. Volgens mij bekend als het 'sportstuur'.
Zie bijlages.
Na wat verwijtende opmerkingen over ringen of jas ritsen etc zou er op gelet worden
Vandaag constateerde ik een nieuwe diepe kras aan de onderkant van het stuur.
Iemand enig idee wat die kan veroorzaken?
en misschien iemand die weet hoe je dit een beetje kan wegwerken? Het frustreert mij ontzettend.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).