Ik heb een V70 D5 met automaat 2006. Erg fijne auto en rijd werkelijk super. Ik heb alle vloeistoffen vervangen, water, remolie versn.b.olie motor olie st.bekr.olie om dat de auto 100.000 km gelopen had en je natuurlijk nooit weet hoe de vorige eigenaar er mee is omgegaan. Nu is mij opgevallen dat wanneer je voor een stoplicht staat te wachten volgens mij er een ontkoppeling plaatsvindt tussen versn. bak en vloeistof koppeling. Wanneer ik mijn voet snel van de rem haal en gas geef gaat dit op zijn zachts gezegd niet soepel en wanneer de motor koud is met een schok. Wanneer alles op bedr.temp. is, is dit fenomeen aanzienlijk minder. Wanneer ik langzaam van de rem naar het gas ga loopt het wel soepel.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is, zo niet wat kan er eventueel aangedaan worden.
Mijn eerste V70 was een 140 pk benzine schakel auto waar ik momenteel nog spijt van heb dat ik hem heb weg gedaan. Dit is mijn 2e en één me full options Summum uitvoering. Deze wil ik vorlopig niet kwijt want hij brengt mij overal met veel plezier.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is, zo niet wat kan er eventueel aangedaan worden.
Mijn eerste V70 was een 140 pk benzine schakel auto waar ik momenteel nog spijt van heb dat ik hem heb weg gedaan. Dit is mijn 2e en één me full options Summum uitvoering. Deze wil ik vorlopig niet kwijt want hij brengt mij overal met veel plezier.