Hallo forumleden,
Bij deze een update.
Na veel onderzoek was iedereen er van overtuigd dat er een andere computer in zou moeten.
Toch nog naar mijn eigen garage gegaan en die kwam er achter dat het vervangende gasklephuis (met gele stikker) voor een 2.5 T is en niet geschikt is voor mijn 2.4 T. Oude originele gasklephuis weer terug gezet.
Toen kwam de auto tenminste weer in beweging.
Omdat in Frankrijk de benzinepomp was vervangen, heeft met die installatie gecontroleerd. Er bleek een knik in de slang te zitten.
Na opnieuw installeren reed de auto zonder poblemen.
Tja, als dat het is ben ik blij. Maar ik ben er pas van overtuigd als in na twee tankbeurten geen problemen mee heb.
We zullen het zien.
Bij deze een update.
Na veel onderzoek was iedereen er van overtuigd dat er een andere computer in zou moeten.
Toch nog naar mijn eigen garage gegaan en die kwam er achter dat het vervangende gasklephuis (met gele stikker) voor een 2.5 T is en niet geschikt is voor mijn 2.4 T. Oude originele gasklephuis weer terug gezet.
Toen kwam de auto tenminste weer in beweging.
Omdat in Frankrijk de benzinepomp was vervangen, heeft met die installatie gecontroleerd. Er bleek een knik in de slang te zitten.
Na opnieuw installeren reed de auto zonder poblemen.
Tja, als dat het is ben ik blij. Maar ik ben er pas van overtuigd als in na twee tankbeurten geen problemen mee heb.
We zullen het zien.