excuses voor het kapen van dit topic, als het niet op prijs gesteld wordt dat delete ik gewoon weer, maar ik heb echt EXACT dezelfde situatie met mijn Volvo. Iet smeer dan 3 ton op de teller, 2.4T blok, vorig week LPG in aan het zetten. De motor liep een beetje onrustig, wat zwabberend toerental, dus gasklephuis revisie stond op mijn lijstje, ik accelereer uit bij een rotonde en: hup: nog maar 4 cilinders die meedoen. De LPG inbouwer heeft er even naar gekeken en gaf aan dat hij de bobines gewoon allemaal zou vervangen (wat mij betreft prima, ik ga er toch nog 4 jaar en twee ton mee rijden, dan zijn ze toch een keer aan de beurt.
Maar na het lezen van dit topic dacht ik toch..nou.... misschien eerst even goed
en. Nu staat er naast mijn huidige V70 ook nog mijn oude V70 2,4 zonder T. Zijn dat dezelfde bobines? en zou het een goeie
zijn om de 5 van mijn oude even te proberen in de nieuwe? Of zeggen jullie sowieso: eerst compressie meten en even erin kijken? Of zijn de bobines niet verwisselbaar? Dank alvast voor de hulp, om het topic niet te vervuilen mag het ook in een PB natuurlijk....