Quote door peter71
Bij je lijstje mis nog iets Jeroen en dat is geduld. Met een beetje geduld en goed gereedschap kom je heel ver
Ik kan gereedschap van Frank gebruiken, de zelf gelaste torx lat voor de multiriem, en een setje op het kleppendeksel gecontroleerd los en vast te schroeven.
De handleiding in Vida heeft het ook over iets om de nokkenassen te blokkeren om de poelie en VVT er af te schroeven.
Heb contact gehad met Ausma in Roden. Situatie uitgelegd en zij geven een indicatie van 1100 ex voor de koprevisie. Dat is wel een serieus bedrag.
Heb in Veendam wel gevraagd maar die jongen wist het niet. Ja ongeveer dit maar kan ook dat worden afhankelijk van zus en zo...
De auto is nu geschorst. Kost 29 euro, en de MRB 129 per maand. Had ik 2 weken geleden gelijk moeten doen maar ja, kop vol.
Komt toch meer werk achterweg dan ik dacht. Het sleutelen zelf vind ik heel leuk hoor, naar nu is het een geval van moeten en niet omdat ik het graag doe. Dat staat me een beetje tegen.
Geduld heb ik eigenlijk over het algemeen wel, maar...
In juni gaan we met z'n 3en naar Noorwegen. Aanhanger met 3 motoren achter de auto die kant op, en in Noorwegen de motor er af en touren.
Maar dan moet de S60 wel goed zijn.
Duurt nog 2 maanden maar toch, ik voel druk vanuit mezelf.
Dit klusje moet wel even goed gebeuren. En 'tijdelijk' een ander blok er in spookt ook door mijn hoofd.