Ze hebben zo te zien ook geprobeert om hem achter op het subframe te zetten, precies in het midden. Grote kans dat het subframe dus krom is. Je mag daar absoluut niet opkrikken. Wel links en rechts met 2 steunpoten op het dikke gedeelte van het subframe.
Inderdaad niet zo netjes, ze hebben het gezien, en dan nog zo laten ook! Ik zou het hoofdkantoor van de kwik...... even bellen en de fotos doorsturen,
Heerlijk de reacties! Gelukkig sta ik er niet alleen in zo.
Maar inderdaad, wat een prutsers.
De desbetreffende 'monteur' was ook wel een beetje een opgefokt typetje van een jaar of 20.
Hij gaf aan dat er soms andere dingen gebeuren/stuk gaan nadat iets anders klaar is, dat klopt wel, maar de manier waarop ie het zij gaf me al vervelend gevoel.
Ach... het is inmiddels bij zijn manager bekend maar door de factuur ook in de organisatie.
Laten we hopen dat hij zijn lesje heeft geleerd en dat de factuur van ziin salaris wordt ingehouden..
Zojuist een mailtje terug van Kwikf*ck. Ik krijg een eenmalige koring van 15% op de eerstvolgende keer dat ik daar kom.
Alleen ben ik bang dat ik die 15% korting nooit ga gebruiken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Zojuist een mailtje terug van Kwikf*ck. Ik krijg een eenmalige koring van 15% op de eerstvolgende keer dat ik daar kom.
Alleen ben ik bang dat ik die 15% korting nooit ga gebruiken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Niet mee akkoord gaan, dit is het standaard antwoord wat komt vanuit het hoofdkantoor ! Zo proberen ze juist mensen af te schepen met schade. Ze zijn niet happig op verkeerde reclame, dus zou gewoon zeggen dat je die balk vernieuwd wilt hebben (geen slooponderdeel) en anders publiciteit op gaat zoeken waarbij eea + filiaalnaam en plaats ook meteen verteld word.
Zojuist een mailtje terug van Kwikf*ck. Ik krijg een eenmalige koring van 15% op de eerstvolgende keer dat ik daar kom.
Alleen ben ik bang dat ik die 15% korting nooit ga gebruiken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Niet mee akkoord gaan, dit is het standaard antwoord wat komt vanuit het hoofdkantoor ! Zo proberen ze juist mensen af te schepen met schade. Ze zijn niet happig op verkeerde reclame, dus zou gewoon zeggen dat je die balk vernieuwd wilt hebben (geen slooponderdeel) en anders publiciteit op gaat zoeken waarbij eea + filiaalnaam en plaats ook meteen verteld word.
Ja, zat ik ook aan te denken.
Aan de andere kant is het nu al geregeld want terug in positie buigen was wel goed te doen en niet zichtbaar.
Maar misschien niet eens zo'n slecht idee om het inderdaad te laten vervangen op hun kosten ja. (maar niet door hun.. hahaha)
Grappige is dat juist door social media ik al een aantal keer iets voor elkaar heb gekregen omdat neagtieve publiciteit niet iets is wat ze willen nee.
Toch raar want ik heb nog nooit positieve publiciteit gezien over de kwikfit.
En toch blijven mensen er heen gaan....
Ja, absoluut! Normaal zou ik dat ook nooit doen, maar ik had een lekke band welke ook stukgereden was. Dus ik moest iets nieuws, asap, want zo'n smal thuisbrengertje op de snelweg is ook niks. En ik kreeg korting via de ANWB. Ik ging er ook al met een dubbel gevoel heen, want wat kunnen ze verkloten met een setje voorbanden zou je zeggen toch?
Ik ben niet direct een fan van Kwikfit, ik heb zelf ook wel eens een mindere ervaring gehad.
Aan de andere kant: een gespecialiseerd bandenbedrijf gaf ooit aan dat onze Volvo aan de achterzijde niet uitgelijnd kon worden (terwijl dat deels wel het geval is). Toen voor uitlijning en banden eens naar Kwikfit gegaan. Die konden onze Volvo achter wel afstellen. Ook kregen ze de uitlijning wel in orde, zodat het stuur niet meer een beetje scheef stond, door het trucje: de motor laten draaien tijdens afstellen.
Maar statistisch gezien loop je bij Kwikfit inderdaad meer kans dat het mis gaat.