Hoi Bart, voor ik het niet meer begrijp even samenvatten.
* De excentrische bout op 3 is de standaard bout bedoeld voor sporing en wielvlucht (camber) af fabriek. Dit is dus een compromis
* Om de wielvlucht extra af te kunnen stellen, worden er wel excentrische bouten gebruikt op 6 (afslijpen gelaste moer), jij hebt het hier weer over sporing, niet wielvlucht (?)
* Je kunt speciale "toe bars" krijgen voor het afstellen van de sporing (die heb jij) of evt een excentrische bout in plaats van 8
Maar nu gaat het vaak over de sporing en die staat goed bij de V70, ik wil juist van het negatieve camber af. Wat zie jij daarvoor dan als beste mogelijkheid samen met de std bout?
* De excentrische bout op 3 is de standaard bout bedoeld voor sporing en wielvlucht (camber) af fabriek. Dit is dus een compromis
* Om de wielvlucht extra af te kunnen stellen, worden er wel excentrische bouten gebruikt op 6 (afslijpen gelaste moer), jij hebt het hier weer over sporing, niet wielvlucht (?)
* Je kunt speciale "toe bars" krijgen voor het afstellen van de sporing (die heb jij) of evt een excentrische bout in plaats van 8
Maar nu gaat het vaak over de sporing en die staat goed bij de V70, ik wil juist van het negatieve camber af. Wat zie jij daarvoor dan als beste mogelijkheid samen met de std bout?