Quote door Bolbo
Staar je niet blind op 1 onderdeelnummer, Volvo heeft er een handje van om die wel eens aan te passen, dus een ander nummer kan best hetzelfde onderdeel zijn. Dit staat in vida, mogelijk kan je zelf of iemand anders in vida kijken welke onderdeelnummers voor dit onderdeel bestaan, en zo kan je evt ook op andere nummers zoeken.
Ik zit met hetzelfde probleem (deur opent niet met hendel vanaf buiten omdat het palletje niet volledig omhoog komt, maar van binnenuit opent hij prima, en ik heb intussen uitgevonden dat als ik van binnenuit 1x aan de hendel trek (het palletje komt dan volledig omhoog), de deur van buitenaf wel open gaat) maar heb nog niet de moed gevonden om de hele boel open te schroeven. Maar dit komt wel heel vaak voor, in ieder geval bij de V70nn, dus ik zou als het even mogelijk is een nieuw slot monteren, en niet een van de sloop die mogelijk binnen afzienbare tijd ook faalt.
En als laatste gedachte: bij de V70nn is het volgens mij mogelijk om de auto/afstandsbediening zo in te stellen dat bij 1 druk op de knop alleen de bestuurdersdeur van het slot gaat, en bij 2x drukken alle deuren. Dit zou een optie kunnen zijn om de andere deursloten te ontzien, als je doorgaans alleen rijdt is dit wel praktisch.
Dit heb ik ook. Aan de bestuurderszijde achterdeur.
Volservice heeft het slot ingevet, dit helpt enigszins, als ik meerdere keren de AB gebruik zie ik het palletje steeds verder omhoog gaan en na 3-4 keer kan ik 'm ook via de buitenkant openen.
Met andere woorden, ik moet ook nog een keer een nieuw slot halen