Quote door Jenm QuoteEen gestreken S60,...... Wat een stroomlijn. Je bedoelt stoomlijn? dat komt beter in de richting dan!
Quote door Jenm QuoteEen gestreken S60,...... Wat een stroomlijn. Je bedoelt stoomlijn? Een gestoomde stroomlijn.
Quote door Bigdog Quote door Jenm QuoteEen gestreken S60,...... Wat een stroomlijn. Je bedoelt stoomlijn? Een gestoomde stroomlijn. twee vliegen in 1 klap
Ter info: ik heb laatst mijn interieur volledig laten ontvlekken (dit was hard nodig na een particuliere aanschaf) en was voor € 50,= klaar.
Dit soort problemen komt helaas maar al te vaak voor. Misschien is het een optie om dit soort adresjes te gaan verzamelen ?
Quote door Bigdog Dit soort problemen komt helaas maar al te vaak voor. Misschien is het een optie om dit soort adresjes te gaan verzamelen ? Is mischien een goeie voor sticky!
Dat denk ik ook, maar ook voor de eerste "sticky"nog steeds geen reactie van ME. En dat terwijl daar veel leden gemak van kunnen hebben.
op marktplaats staan verschillende setjes interieurs leder in gorredijk 600 euro in geldermalsen 950 euro. er heen met aanhanger. bouw je alles om,heb je weer een nette auto. groeten leo