Vanaaf een vriend van me die ook nav mijn Vlo een V70 voor zichzelf gekocht heeft op bezoek gekregen.
Hij belde met de vraag hoe het kan als je op de remote unlock drukt alle ramen open gaan.
Ik hem verteld dat dat dus echt niet normaal is waarop hij zei dat ook zo ongeveer alle verlichting gelijktijdig aanspringt.
Toen ging mij het lampje branden dus ik vraag je hebt toch niet zo’n CFE klungel?
Weet ik veel was het antwoord, dus laten komen en gaan zoeken.
Handschoenenkastje niks, dus de kofferbak ingedoken en ja hoor prijs! daar zat het “kleinood”
Frans? Heb je toevallig een kabeltje ergens bij de auto gekregen of gevonden?
Nee Roger heb ik niet.
Nou jongen dat zal je toch echt nodig hebben kom naar binnen we gaan eens zoeken bij Volvotech.
Wel geen Volvotech te vinden dus verder googelen op CFE voor Volvo.
Nog een paar niet-helpende links gevonden en diverse nieuwe types CFE gevonden. (Really?? Hebben ze ooit een 100% functionerende versie gemaakt, of komen ze dan gewoon met een “update”)
Hoe dan ook niets meer voor die ouwe CFE met volgend opschrift:
Volvotech EU
CFE HW:1.40
OBD-V1
Hij heeft dus een programmeerkabel nodig en de bijbehorende software.
Wie kan hem daarmee helpen?
Hij wilt ermee spelen, ik heb gezegd gooi die crap toch in de prullenbak.
Hij belde met de vraag hoe het kan als je op de remote unlock drukt alle ramen open gaan.
Ik hem verteld dat dat dus echt niet normaal is waarop hij zei dat ook zo ongeveer alle verlichting gelijktijdig aanspringt.
Toen ging mij het lampje branden dus ik vraag je hebt toch niet zo’n CFE klungel?
Weet ik veel was het antwoord, dus laten komen en gaan zoeken.
Handschoenenkastje niks, dus de kofferbak ingedoken en ja hoor prijs! daar zat het “kleinood”
Frans? Heb je toevallig een kabeltje ergens bij de auto gekregen of gevonden?
Nee Roger heb ik niet.
Nou jongen dat zal je toch echt nodig hebben kom naar binnen we gaan eens zoeken bij Volvotech.
Wel geen Volvotech te vinden dus verder googelen op CFE voor Volvo.
Nog een paar niet-helpende links gevonden en diverse nieuwe types CFE gevonden. (Really?? Hebben ze ooit een 100% functionerende versie gemaakt, of komen ze dan gewoon met een “update”)
Hoe dan ook niets meer voor die ouwe CFE met volgend opschrift:
Volvotech EU
CFE HW:1.40
OBD-V1
Hij heeft dus een programmeerkabel nodig en de bijbehorende software.
Wie kan hem daarmee helpen?
Hij wilt ermee spelen, ik heb gezegd gooi die crap toch in de prullenbak.