Ik twijfel of ik m'n bak laat updaten met nieuwe software. Gerry adviseerde mij dit pas allerlaatst te doen wanneer de problemen met spoelen niet weggaan. De bak schakelt sinds kort met een vrijschakel van z'n 3 naar 4. Van 4 naar 5 is niet te voelen zo soepel. Ook wanneer ik flink gas geef en m'n voet meteen van het gaspendaal aftrek klapt de automaat van zijn 3 naar 4, elke keer denk ik dat m'n bak onder m'n auto vandaan rammelt als dat gebeurt maar tot op heden zit ie er nog onder. Ook iets gelezen over een B4 servo cover die lek kon zijn, een ringetje van 30 euro meen ik. Kan iemand mij hier verder over inlichten? Ook over eventuele kosten van het vervangen voor die ring? Wellicht zelf te doen?
Gaat om een geartronic 5 bak die onder een V70 2.4T hangt. De vrijschakel lijkt wel steeds heftiger te worden, je merkt het alleen bij fel optrekken
Alvast bedankt.
Vincent
Gaat om een geartronic 5 bak die onder een V70 2.4T hangt. De vrijschakel lijkt wel steeds heftiger te worden, je merkt het alleen bij fel optrekken
Alvast bedankt.
Vincent