Speciaal gereedschap voor Temp.-sensor?

Alsam
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Dop 19

· 
Posted: 23.04.2015 - 09:01  ·  #16
Moet lukken, Piet_Piraat.
Als je artikelnr.:4261 hebt besteld, moet het passen.

Bij een originele stekker past hij direct.
Bij een imitatie, zal je even moeten draaien totdat hij vrij in het gat valt.
Ze passen er beiden, in zijn geheel in.

Voordat je er goed bij kunt:
Het kleine kunststof dekseltje, op de kleppendeksel die met 2x torx en 2 klemmen vast zit, eraf en je kan er zo bij.
In de opening van de stekker een kleine schroevendraaier steken, en je kan de stekker zonder weerstand eraf halen.
Soms blijft het koperen ringetje op de motor achter, deze kan je zo met je nagel eraf halen.
Op de nieuwe, zit een nieuw ringetje (pakking).

En "vast is vast" als je zonder moment-sleutel werkt.
Er wordt in principe zwaar gereedschap, op een koperen en aluminium verbinding gebruikt.

Laat even weten of het gelukt is.
Gr. Alsam.
Piet_piraat
VolvoV70forum core member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Speciaal gereedschap voor Temp.-sensor?

· 
Posted: 23.04.2015 - 09:23  ·  #17
Niet exact die, maar eentje met een 3/8" opname (heb toch nog een verloopdop liggen). Dus moet goedkomen. Van 't weekend komt pakketje binnen als het goed is, zal er dan eens mee aan de slag gaan.
Alsam
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Re: Speciaal gereedschap voor Temp.-sensor?

· 
Posted: 23.04.2015 - 09:38  ·  #18
Als hij niet mocht passen, kan je hem kostenloos retour zenden, na een formulier op de site te hebben ingevuld, en een label (zegel) via e-mail te hebben ontvangen.
En kan je aangeven of je een nieuw exemplaar wil, of het geld te laten terugstorten.

Ik heb heel veel vergeleken, en de maten van de 3/8" opname, heb ik mijn twijfels over.
Een 1/2" opname, heeft meer ruimte nodig om je ratel in te steken, en mede daardoor een iets grotere opening, wat de diepte ten goede komt.

Maar je weet het pas zeker, als je het gepast hebt.
Als de dop met 3/8" opname niet de juiste diepte-maat heeft, dan alleen artikelnr.: 4261 bestellen.

Selected quotes for multi-quoting:   0