Ik ben een paar weken geleden een koplamp spoilertje verloren op de snelweg ik gestopt en hem opgehaald maar natuurlijk een auto erover gereden en dat ding zo plat als een cent
Ik zal hem wel niet goe vastgeplakt hebben denk ik
Dus heb ik nieuwe besteld en besloten deze zelf te spuiten na mijn eigen eerst goed geinformeerd te hebben.
Bij crop heb ik een spuitbus in de kleur van mijn auto besteld (455 titanium grey) en een bus 2 componenten blanke lak van spray max en zie hieronder het resultaat echt geweldig!!
Eerst heb ik ze lichtjes geschuurd en een stuk of 3 lagen primer opgespoten daarna heb ik ze gewaterproofd en twee laklagen opgespoten even laten drogen en 2 lagen blanke lak erachteraan.
Het resultaat zie je hieronder!!!
We zijn weer terug bij af!!! ik heb de booskijkers weer verwijderd, ze sluiten gewoon niet mooi aan, de vorige set wel en die kwam van de zelfde leverancier dus ik snap het niet echt.
maar ze liggen nu in de container en er komen ook nooit geen booskijkers meer op ook!
dus dat was even € 80 weggooien, dus een tip koop geen booskijkers bij mj-..... ze sluiten niet mooi aan koop gewoon iets duurders, zo zie je maar weer goedkoop is duurkoop!!!