Voor de S60 heb ik jaren in een S70 mogen rond rijden. Heerlijk van genoten. Telkens bij het opstarten en door trekken hoorde je die heerlijke brom en die mis ik toch wel, en niet alleen ik me ouwe lui zegt het ook telkens als hij mee mag met me. Nu is de vraag. De brom van de S70 zal nooit in de S60 tehoren zijn maar zijn er oplossingen die in de buurt komen? Alleen een einddemper of moet de rest ook? Welk merk en vooral wil een beschaafde brom. Moet nog wel netjes door de buurt kunnen. Stationair moet hij het liefst blijven zoals hij is, genoeg filmpjes gezien waar bij ze zelfs bij stationair luid brommen. Dat vindt ik dan weet tė.
Prijs dat ik er aan wil hangen is me verjaardags budget plus een beetje gun factor van me vader. Zeg max 500,- of ligt er nog wat bij een forummer in de schuur die er niks mee doet?
Prijs dat ik er aan wil hangen is me verjaardags budget plus een beetje gun factor van me vader. Zeg max 500,- of ligt er nog wat bij een forummer in de schuur die er niks mee doet?