Vanmorgen na het boodschappen zag ik tot mijn grote schrik dat er een paar lelijke krassen op mijn kofferdeksel zaten. Moedwillig erin gemaakt met een scherp voorwerp.
Nu weet ik niet zeker of dit bij de supermarkt is gebeurd of bij mij voor de deur.
Maar dat maakt ook niks uit. Dader onbekend en eigen rekening.
Net snel even naar de lokale schadehersteller voor enig advies.
Hele achterklep spuiten, inclusief demontage spoiler, zou een €500,- tot €600,- kosten. Maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten dat de spoiler los wordt gehaald.
Andere optie à €300,-: spoiler laten zitten, afplakken, en alleen het bovenste deel spuiten.
Maar toch nog €300,-
Spotrepair? Schijnt niet te kunnen bij liggende delen zoals motorkap, dak, kofferdeksel.
De krassen opvullen en goed polijsten? Het hoeft niet als nieuw te worden.
Wat is wijsheid en wie heeft tips, goede adresjes?
Nu weet ik niet zeker of dit bij de supermarkt is gebeurd of bij mij voor de deur.
Maar dat maakt ook niks uit. Dader onbekend en eigen rekening.
Net snel even naar de lokale schadehersteller voor enig advies.
Hele achterklep spuiten, inclusief demontage spoiler, zou een €500,- tot €600,- kosten. Maar ik zie het eigenlijk niet zo zitten dat de spoiler los wordt gehaald.
Andere optie à €300,-: spoiler laten zitten, afplakken, en alleen het bovenste deel spuiten.
Maar toch nog €300,-
Spotrepair? Schijnt niet te kunnen bij liggende delen zoals motorkap, dak, kofferdeksel.
De krassen opvullen en goed polijsten? Het hoeft niet als nieuw te worden.
Wat is wijsheid en wie heeft tips, goede adresjes?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).