Een stomme vraag wellicht, maar ik vroeg me dat gisteren af toen ik een dikke schroef in mijn 700km oude achterband gereden had en deze moest vervangen voor het reservewiel.
Heb ik daar andere wielbouten voor nodig? (Ik heb ori Volvo bouten dus met een losse conus)
En blijft het aantrekmoment gelijk?
Het zag nu wat vreemd uit maar ik heb ze gewoon vastgezet met de kruissleutel ook omdat mijn bandenboer op 4 km weg zit, maar wil dat graag weten mócht ik eens verder weg zitten en een lekke band krijgen.
Het is overigens een volwaardig 15” reservewiel met een “echte” band.
(Realiseerde me nu pas dat de remupgrade misschien gebruik van die 15” velg niet meer mogelijk maakt, maar dat past dus maar net)
Heb ik daar andere wielbouten voor nodig? (Ik heb ori Volvo bouten dus met een losse conus)
En blijft het aantrekmoment gelijk?
Het zag nu wat vreemd uit maar ik heb ze gewoon vastgezet met de kruissleutel ook omdat mijn bandenboer op 4 km weg zit, maar wil dat graag weten mócht ik eens verder weg zitten en een lekke band krijgen.
Het is overigens een volwaardig 15” reservewiel met een “echte” band.
(Realiseerde me nu pas dat de remupgrade misschien gebruik van die 15” velg niet meer mogelijk maakt, maar dat past dus maar net)