En dit kun je dus ook aantreffen in je sk.
Door lekke drukbalans/drukregelaar komt er teveel brandstof in je verbrandingskamer, die wordt zo heet dat het aluminium van de ventilatormotor smelt en in het schoteltje drupt dat de brandstof verneveld.
Hoe te voorkomen!
Door echt regelmatig je sk te gebruiken: het rubber membraan dat in de drukbalans zit wordt door de verouderende brandstof aangetast waardoor deze brandstof doorlaat naar de verkeerde kant van het membraan en dit in de verbrandingskamer terecht komt, hierdoor gaat de temperatuur omhoog waardoor de: oververhittings zekering doorslaat (waardoor de brandstofpomp zal stoppen met toeleveren van brandstof),
de ventilatormotor begint te smelten todat deze vastloopt,overmatige rookontwikkeling.
Door lekke drukbalans/drukregelaar komt er teveel brandstof in je verbrandingskamer, die wordt zo heet dat het aluminium van de ventilatormotor smelt en in het schoteltje drupt dat de brandstof verneveld.
Hoe te voorkomen!
Door echt regelmatig je sk te gebruiken: het rubber membraan dat in de drukbalans zit wordt door de verouderende brandstof aangetast waardoor deze brandstof doorlaat naar de verkeerde kant van het membraan en dit in de verbrandingskamer terecht komt, hierdoor gaat de temperatuur omhoog waardoor de: oververhittings zekering doorslaat (waardoor de brandstofpomp zal stoppen met toeleveren van brandstof),
de ventilatormotor begint te smelten todat deze vastloopt,overmatige rookontwikkeling.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).