Nou, mijn thermo call tc3 is gelukkig afgelopen vrijdag binnengekomen. Dus ik ben meteen afgelopen weekend bezig geweest om de tc3 in te bouwen. Helaas, dit is mij niet gelukt
Via wat matig pluiswerk op internet meende ik dat de standkachel links voor moest zitten onder de voorbumper. Dus ik op internet een handleiding gevonden hoe mijn bumper te demonteren. Dit gedaan, maar geen standkachel
Bij het losmaken van de bumper kwam ik een stekker tegen die ik los heb gemaakt en later weer vast heb gemaakt, met als resultaat een melding: Parking Assist Sytem service vereist! Deze werkt nu niet meer helaas, hopelijk is alleen een reset nodig!!
Na iets verder pluizen op internet zou de standkachel aan de rechter voorkant moeten zitten. Tenminste, ik vond een handleiding van Volvo hoe je de afstandsbediening module T91 kan installeren. Ik dacht, als ik deze grotendeels volg moet ik er toch ook komen? Nou, uiteindelijk is mijn handschoenenkastje eruit gehaald met een hele hoop elektronica, geen idee wat wat is en of ik daar mijn stekkertjes van de tc3 kan inpluggen??
Ooh ja, de standkachel van mijn V70 uit 2013 zit inderdaad rechts voor, maar er echt bij kunnen, mij is het niet gelukt.
Nu heb ik een vermoeden doordat ik elders eerder heb gelezen over de AEM module, die mogelijkerwijs rechts achterin bevindt, dat ik hem daar aan moet verbinden.
Voordat ik weer de auto openschroef hoop ik of iemand mij kan helpen en waar ik eigelijk de tc3 moet inpluggen, misschien aan de AEM module of toch ergens ander???
Het leek allemaal zo makkelijk, 2 stekkertjes in pluggen