Stationwagon unlike any other...

v70 Speedhunters

...

Subject:

Re: Stationwagon unlike any other...

· 
Posted: 08.02.2014 - 01:46  ·  #16
Geweldig fimpje!! :love: Hier is maar weer te zien hoe onverwoestbaar ons merk is! Was ik ook maar zo onverwoestbaar! Vandaag een tweede ingreep geweest en het voelt nog steeds niet goed. Verder echt onder zware medicatie. Ik hoop snel weer de oude te zijn en me met jullie samen te voegen!
Fijn is het wel, deze veelal lieve woorden! Waarvoor heel veel dank! :love: Ik hou van mijn Volvo en de mensen hier op het forum!
Stijn
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 55
Homepage: steinkeuken.nl
Subject:

· 
Posted: 08.02.2014 - 11:27  ·  #17
Wat heb je aan je rug, Tristan? Ik heb terug zitten lezen, maar kon er niets over vinden.... twee jaar geleden heb ik hernia gehad, en bij mij is beweging, ochtendoefeningen, wandelen, zwemmen etc. de oplossing geweest.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 30
Subject:

· 
Posted: 08.02.2014 - 11:33  ·  #18
Quote door Franky B

Meen ergens al zoiets gelezen te hebben, rugklachten? Beterschap in ieder geval! Zou nog wel leuk zijn mocht je dat interieur nog voor elkaar kunnen krijgen denk dat het erg mooi zal staan in jouw auto...

Hier nog een mooie trouwens, geweldig filmpje, gevecht in btcc met Jan Lammers en de 850r. Heerlijk jeugd sentiment 8-) http://www.youtube.com/watch?v=_3zgzK6zBms

"Room for 7 inside and beating the Toyota" Whahahhaha ge-wel-dig!
Franky B
VolvoV70forum fan
Geslacht:
Leeftijd: 40
Subject:

· 
Posted: 08.02.2014 - 12:16  ·  #19
Ja, het commentaar is echt geweldig!

They all laught when Volvo said they would be entering an estate... But they don't think it's funny anymore!!! :D

Selected quotes for multi-quoting:   0